ABC

Sunday, January 16, 2011

time is now 2: 03 A.M

i'm waiting for someone...ermm...mane dia nie..dah lewat pon x balik lg...aku dah nk tdo nie..aku rase dia tgok bola nie...tue yg balik lambat kot..ish2...td dia x ckp pon nk tgok bola masa pinjam moto..dia just ckp nk main futsal je..esok kelas kol 10 pg..linear pogramming..masih blurr2 je subjek tue...sebab baru sekali masuk kelas..orang lain dah 5 kali...xpe2..sempat lg nie ...sambil2 aku duk tgu budak2 nie balik..aku nie tgah survey tajuk nk buat thesis..pening ma..x tau nk buat tajuk ape lah tesis nie..hope mimpilah tajuk yg sesuai n DR ROHAIDA( my supervisor) terima tajukku ini..owh..td p cek rawatan resdung tue kat bawah..Alhamdulillah..resdungku dah berkurang...nk buat rawatan pon mahal lah RM 60..x mampu gua...yuran sem nie pon x byr lg....nk kena save duit nie...mkn pon kena kurangkan nie..nk kuruskan badan sket..nk kena byk bersenam sket..heheh..nk kurus lah katakan..ALAMAK..refleksi gua belum buat lg..dah 4 kali kelas aku x buat lg nie..tapi jgan risau sebab sebenarnya aku dah buat draf..actually bukan draf lah..mmg dah refleksi dah..cuma nk kena adjust ayat..masa Lecturer duk asyik mengajar kat depan n masa budak2 nie present aku dah siap buat refleksi dah..cuman nk kena salin balik..nk salin skerang pon..ermm..buku x beli lg..esok lah beli buku..planning for tomorrow..esok pagi2 dalam 9 lebih nk bgun n nk p kampus ambik buku LP dulu..pastu ingt nk p beli buku refleksi tue..nk beli yg camne lah.ermm...tgok esok jelah..masa kat kedai tue pilih jelah mane yg sesuai...seingat aku lah..Dr xnak yg pendek2..nk yg panjang..aku akan cari yg panjang...tapi nipis lah..agak2 muat 14 kali 2 = 28 pages...ok lah tue...ada ke yg 28 pages..mcm xda je..xpelah..beli jelah yg mcm mane pon..asalkan esok dah nk kena beli...ish2..x balik lg..dah penat mengarang nie..sah diorang tgok bola nie....

No comments:

Post a Comment