ABC

Sunday, February 28, 2010

petang yang dituruni hujan yg lebat

Alhamdulillah..bersyukur kehadrat ilahi kerana diberikan nafas untuk terus hidup...petang nie sungguh damai rasa hati ini..hujan trun dengan lebatnya..membuatkan mata ini sungguh mengantuk..tapi nk tdo pon...alang2 dah nk asar..tgu asar dulu lah...hari ni sungguh penat bila daripada semalam lagi ada tournament antara budak2 matematik AT14 dan AT48..sungguh seronok bila program yg dibuat berjalan dgan lancar...walaupon x menang dalam pertandingan..yg penting,,,,pengajran daripada setiap aktiviti...nilah kali pertama saya tgok budak2 matematik bermain beramai...daripada porgram nie dapat lah satukan budak2 mate yg selama nie sepi je kat bilik...kenape budak2 mate nie x suka main erk???? majoriti lah...kenape mereka lebih suka berada di bilik...fikir2kan lah..saya rase semua orang tau jawpan tue...hehehe..tapi saya bukan orang yg mcm tue...saya x suka tgal di bilik je..saya kalu berada di bilik...saya buat assingment n Tdooooo je...saya pon x tau..tapi kebanyakkan kwn2 mate saya nie...semua suka duk kat bilik..main game lah..internet lah...x bosankah mereka...tapi mereka semua tetap kwn saya...saya xkan lupakn mereka..walaupun saya x boleh sentiasa bersama mereka selalu walupon dah d cuba berkali2 sejak semester satu..saya x boleh ikut ape yg mereka suka buat kerana saya rasa jiwa saya amat berbeza dgan mereka semua...walaupon kami 6 orang student matematik sem 4 berpecah belah dan buat hal masing2 kami semua tetap sahabat selama-lamanya........sekian

No comments:

Post a Comment